Wat mag u van ons verwachten bij een offerte aanvraag?

Hartelijk dank voor uw interesse in onze energiebesparende Solvana producten/oplossingen. We kijken graag samen met u naar de juiste Solvana carport/veranda voor uw situatie. Daarom delen we graag onze werkwijze met u via onderstaande stappen, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten. Wij kunnen u dan ook zo snel en volledig mogelijk van dienst zijn. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar voor vragen via: 013 – 303 41 03.

 

Stap 1: Graag ontvangen we enkele basisgegevens voor een goed en passend advies:

 

Deze gegevens ontvangen we graag via: tes@solvana.nl; het gaat dan om de volgende gegevens:

  1. Een korte toelichting met betrekking tot uw carport/veranda wensen en behoeften en de doorslaggevende reden(en) voor aanschaf van een solar carport/veranda? (Vb. denk aan rieten dak, geen plaats meer op het dak van mijn woonhuis, de carport/veranda is onderdeel van grotere energieverbouwing)
  2. Welk materiaal en model veranda/carport wenst u? Douglas, Douglas/Lariks (Vrijstaand of Wandmontage?) of de modulaire carport aluminium?
  3. Hoe groot is de beschikbare ruimte voor uw veranda/carport in Lengte x Breedte.
  4. Wat zijn de gewenste afmetingen van uw carport/veranda binnen deze beschikbare ruimte in Breedte x Diepte x Hoogte voorzijde x Hoogte achterzijde (zie onderstaande voorbeeldafbeelding). Hierbij vormen onze vaste zonnepaneel maten het uitgangspunt.
  5. Enkele situatiefoto’s (eventueel met schets) van de plaats waar u graag een solar veranda of carport wilt plaatsen, zodat we rekening kunnen houden met details.
  6. Uw naam, telefoonnummer en adres in verband met de stand van de zon en de oriëntatie van carport of veranda.
  7. Uw jaarverbruik in kWh. U krijgt dan inzicht in de opbrengst van uw carport/veranda in relatie tot uw verbruik.

 

Stap 2: We nemen telefonisch of desgewenst per e-mail contact op om uw wensen, gegevens en situatie door te nemen:

 

Naar aanleiding van de toegestuurde basisgegevens en foto’s neemt één van onze verkoopadviseurs contact met u op om uw wensen en onze mogelijkheden te bespreken. Uw verkoopadviseur kan u meer vertellen over onze solar carports en veranda’s en de technische aspecten. De toegewezen verkoopadviseur blijft uw aanspreekpunt voor uw aanvraag en de verdere communicatie. Indien nodig, sturen wij u een intake formulier toe.

 

Stap 3: U ontvangt van ons een richtprijs:

 

Als we uw basiswensen en situatie op basis van foto’s voldoende in kaart hebben gebracht, ontvangt u van ons per e-mail een richtprijs en basisbeschrijving als pro-forma aanbieding. Afhankelijk van uw budget kunt u dan beoordelen of u het traject wilt voortzetten met Solvana.

 

Stap 4: Een oriënterend bezoek op locatie en gedetailleerde offerte:

 

Indien u besluit om het traject met ons te vervolgen plannen we met u een oriënterend bezoek in en maken we voor u een gedetailleerde offerte op basis van uw wensen en situatie. Onze verkoopmedewerker kan u dan enkele onderdelen van de veranda/carport laten zien en de mogelijkheden met u bespreken. De offerteprijzen blijven onder voorbehoud van fluctuaties in materiaalprijzen door wet- en regelgeving en onder voorbehoud van een definitief inmeet bezoek.  

 

Stap 5: De orderbevestiging en verlenen van de opdracht

 

Indien de gedetailleerde offerte naar wens is en u ons de opdracht wilt verlenen, dan geeft u akkoord op de offerte en plaatst u uw order bij ons via tes@solvana.nl Wij sturen u dan een orderbevestiging met een overzicht van uw bestelling en welke we graag ondertekend retour ontvangen.

  

Stap 6: Montage en oplevering

Zodra we de ondertekende orderbevestiging hebben ontvangen, geven we uw opdracht vrij en gaan we alles regelen voor uw carport/veranda. Afhankelijk van de aard van uw project en eventuele besproken wijzigingen kan het zijn dat we nog een tweede inmeet afspraak plannen om details op locatie door te nemen. Onze levertijd is gemiddeld 8 weken vanaf moment van opdracht. In overleg met u plannen we twee aaneengesloten montagedata. Om ervoor te zorgen dat u 100% tevreden bent met uw carport/veranda plannen we altijd een oplevermoment met u in, waarin we een aantal opleverpunten doorlopen. Indien tijdens de montage blijkt dat er, naast hetgeen afgesproken in de orderbevestiging, onvoorziene werkzaamheden of wijzigingen in klantwensen plaatsvinden met meerwerk tot gevolg, dan zal dit meerwerk in overleg met u, separaat worden gefactureerd.

 

Stap 7: Klantenservice en nazorg:

Ook ná oplevering van uw solar carport/veranda staan we volledig tot uw beschikking voor vragen of andere servicegerichte onderwerpen. U kunt dan contact opnemen met onze klantenservice via: 013 – 303 41 03.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »